Wednesday, May 16, 2007

Se inchide cercul

Postul asta deschide o retrospectiva a celor 2 ani in Lyon. E ciudat... incep sa constientizez ca o sa plec. De vreo cateva zile ma tot gandesc cum sa fac sa-mi incapa toate cate am de luat acasa... Sint atatea de zis. Bune si rele, dar toate ale mele trairi si simtiri de aici, din cei 19m² adunate. Se inchide cercul.


Andros: si la Penn cum o sa fie?
Andros: la fel?
Nico: nu, la penn ma duc doar cu stiintele politice
Nico: acolo nu pot sa le fac pe amandoua
Andros: si cu socio ce faci?
Andros: o lasi, banuiesc
Nico: o las un an
Nico: si apoi, mai vad eu, dak am kef sa fac si anul 3
Nico: ..pe undeva
Nico: dar cred k o sa am kef, imi place
Nico: anul asta a fost aiurea k n-am avut timp sa invat pt amandoua kt ar fi trebuit
Andros: aha
Nico: mi-ar placea sa-mi iau un an in care sa fac numai socio, sa am mai putine cursuri, dar sa ma ti calumea de ele si sa citesc
Andros: asta din franta are legatura cu penn, se recunosc una pe alta?
Nico: pai anul de la penn imi e recunoscut aici, si diploma o primesc tot de aici, cu mentiunea k anul 3 l-am facut la o univ "prietena"
Andros: aha, deci teoretic tot facultatea din fr. e cea importanta
Nico: da, k aici imi iau diploma
Andros: am inteles
Andros: bine ca ai avut optiunea de mers la penn.
Andros: adica, te bucuri ca te duci in tara tuturor posibilitatilor?
Nico: nici nu stiu..
Nico: da,in principiu
Andros: gandeste-te ca te duci peste ocean, cu totul alta mentalitate!
Nico: dar sint mult mai realista decat eram inainte sa vin in tara tuturor "libertatilor si egalitatilor"
Andros: eu as fi euforic de dimineata pana seara in fiecare zi
Andros: foarte bine
Nico: pai euforica eram si knd am venit aici... ai vazut si tu k nu e kiar asa
Andros: am vazut
Andros: cred ca si eu as fi fost
Andros: desi nu cred ca as fi fost la fel de incantat de fr. cat de usa
Andros: sau o alta tara din europa
Nico: oricum, de curioasa sint fffffffffffffffffffffffffff curioasa
Andros: ma gandeam eu
Andros: si eu sunt pentru tine
Andros: si nerabdator

Andros: mama, sper sa-ti placa acolo
Andros: o sa fiu calare pe tine!
Andros: si pe blog
Nico: kiar ma gandeam azi sa fac o retrospectiva a celor 2 ani
Nico: sint atatea de zis!
Andros: daca ai timp ....
Nico: nu-mi vine sa cred k plec de aici
Andros: de ce?
Nico: e ciudat... sa stiu k nu ma mai intorc
Andros: te simti stabilita?
Andros: ai prins radacini?
Nico: pana acuma nu, dar acuma cand ma vad pusa in fata faptului implinit...
Nico: tu stii, ma uitam zilele astea asa... la cum arata camera mea
Nico: am tot aici, tot ce-mi trebuie, nu arata deloc a camera provizorie
Nico: kiar dak am tot negat asta pana acum
Andros: foarte bine ca nu arata
Andros: nici nu cred ca ti-ar fi placut sa iti reaminteasca tot timpul ca e provizorie
Andros: omul face locul
Andros: dar daca ramai, care e viitorul?
Nico: nu stiu, nu pot sa prevad mai departe de un an
Nico: asa a fost in ultimii 2 ani
Nico: si nici nu vreau sa stiu ce-o sa fie mai departe
Andros: tu nu simti ca vrei sa pleci de-acolo?
Nico: vreau sa-mi las marja de alegere
Nico: nu neaparat ca vreau... ci ca E TIMPUL sa plec de aici
Andros: sau ca ai stat destul?
Nico: exact
Andros: ce inseamna ca E TIMPUL?
Nico: k am stat destul
Andros: exact
Nico: k dak stateam mai mult incepeam sa prind radacini
Andros: EXACT!!
Nico: tu stii, mi se intampla sa vorbesc cu oameni si sa aud faze de genul.... "aaa, pai dupa ce am stat 4 ani aici, unde sa mai plec?"
Nico: sau... "ce, crezi k pot sa mai plec dupa atata timp?"
Nico: si mi se face frica sa mai stau
Andros: te inteleg
Andros: si a simti ca ai stat destul e la fel cu a vrea sa pleci de acolo, sa te misti
Andros: sa incerci altceva, diferit
Nico: adevarul e ca asta toamna, knd am venit iar la scoala, stiam/simteam ca nu mai vreau/nu o sa mai fiu aici in anul 3
Andros: despre asta vorbeam
Nico: nu stiam ce am de facut, sau cum trebuie sa procedez, nu stiam nici macar unde vreau sa merg, dar simteam cumva ca asta e ultimul an aici
Andros: si asteptam sa se intample ceva
Nico: si ca dak as mai fi stat un an, l-as fi simtit ca pe un esec... esecul de a nu fi reusit sa plec
Andros: da, foarte important asta
Andros: ma bucur ca ai reusit la penn.
Andros: stiu ca ai avut ceva de furca cu incercarile anterioare
Andros: washington/penn. parca erau, nu?
Nico: dap
Nico: pana la urma, cred k e mai bine penn dekt washington
Andros: ma gandesc ca ai simtit-o ca pe un esec faptul ca n-ai reusit cu washington-ul
Nico: mai bine pt mine
Andros: atunci
Nico: asa e
Nico: dar acum stiu k nu e... poate e kestie de carma

Nico: Penn ar fi trebuit sa fie pe lista cu washington, pe locul 2 la alegeri
Andros: aham
Nico: dar n-am trecut-o, din lipsa de timp si kef
Nico: si uite k tot acolo am ajuns

Iata si proba eficientei socratice! 10x Andros!

No comments: