Wednesday, May 2, 2007

BIG shit happened

Problemele cu hardughia s-au succedat in timp scurt. Ultima excursie la service a fost ieri, printr-o fericita intamplare nenea venise la birou sa-si termine contabilitatea de sfarsit/inceput de luna. M-am dus cam c-o falca'n cer si una'n pamant dupa ce abia il luasem de acolo si iar murise. Sa nu mai zic cand am aflat ca nici cooler-ul, nici windows, nici ram-ul nu mai erau de vina acum, ci hardul. Pai cum, dupa ce am platit o caruta de bani pentru un diagnostic asa pe ochi frumosi, astia sa se balbaie de la o zi la alta... Si ca sa-mi demonstreze ca hardul e de vina, l-am pus la calculatorul lor, care avea evident probleme de citire. Am apucat sa vad cateva firmituri de date, dupa care nimic. Si aia a fost! De-atunci nimic, deci nici posibilitate de recuperare...

Calc-ul - mi l-au dat azi resuscitat complet dupa lavaj "cerebral". Mi-au dat si hardul vechi inapoi. Mare mahnire mare. De ceva timp incoace imi tot ziceam ca trebuie sa salvez chestii pe cd-uri sau ceva. Dar na... "Moartea lui Ivan Ilici" - nu ti se poate intampla chiar tie!

Bad karma?

No comments: