Friday, May 25, 2007

Gala

Gala studentilor de la Drept si Stiinte Politice. Evenimentul monden al anului, in domeniu. Nu, n-a fost vorba de discursuri si premii. A fost CocoBango. DiscoSisco. Soiree en boite. Nu, nici macar "clubbin" n-a fost. A fost ceva penal in ultimul hal, pentru care toata lumea si-a pus tzol festiv, si hai... la gramada cu noi!
Am luat belet de la facultate, mi-am pus decolteul si m-am intalnit cu fetele sa ne machi(e)m impreuna inainte de marea depravare. Aaaa, si cand am iesit din casa am pus mana cu incredere pe manerul unei usi plina de lipici sau ce naiba o fi fost, ca am avut ce curata un sfert de ora :)) Nu, nu se curata cu sapun, doar cu detergent de vase si partea aspra a buretelui de vase. Motiv pentru care Laurie a coborat degeaba sa m-astepte la metrou, pentru ca eu am intarziat "grave". De fapt ieri au fost tot felul de gale prin Lyon, de pe la mai toate scolile care se respecta. Cineva s-o fi gandit sa ne inveseleasca asa, inainte. :D
Oameni fancy in transportul in comun, printre care si colegi de-ai mei. In metrou ma intalnesc cu Alice... mergi la Laurie? Si eu. Ce bine, altfel nu prea as fi stiut cum sa gasesc blocul.
La CocoBango - care era undeva ascunsa asa dubios dar na, afara-i vopsit gardul si'nauntru... - pai inauntru... Wa. Nici nush ce sa zic. Eu n-am mai fost la DiscoSisco de pe la ineputul liceului, cand mergeam si beam pe boxe cu Sinzi si jucam folbal pe ring cu bidoane goale. (Nu, aici n-am facut asa). Deci la DiscoSisco nu s-a schimbat NIMIC de cand am fost eu ultima data, variabila timp-spatiu n-are nici un efect. Aceeasi atmosfera austera oarecum la inceput, si de bodega de pe la vreo 1 incolo.
Flornache didn't show up, asa ca mi-am vazut de treaba si am incercat sa rentabilizez investitia. Open bar pentru fete, adica punch gratis cat te tine. Doar ca punch-ul ori n-avea deloc, ori doar o infima cantitate de alcool. Damn! Ok. Mai aveam o "conso" (consumatie) inclusa in pret, hai macar asa... Tarie sa fie, ca si-asa-i putina. Apoi m-am enervat ca nu m-am dus cu masina... noah, eu credeam c-o sa fie alcool si din astea.
Vrajelile de rigoare. Am "combinat-o" pe Alice :))))))) Asta a fost haios. Ma rog... eu n-aveam nici o treaba in principiu, dar Laurie a insistat. Ar fi fost intr-adevar o treaba grea pentru un singur om, in conditiile in care aveam de gerat 3 alti oameni. Alice care nu prea stia ce se intampla, un tip care se tot tinea dupa ea si cu care ea ar fi fost in stare sa plece acasa si printul oropsit care de 3 luni nu-ndraznea sa faca vreun pas spre Alice si care acu'si mai vedea si visul spulberandu-i-se.

Am avut asa o stare de irascibilitate in ultimele zile, ca am evitat cam orice contact social mai lung de 15 minute. Examene unele peste altele, stres, nedormit etc. M-a cam vlaguit sesiunea asta. Cel mai greu de suportat a fost examenul de ieri, pentru ca toata lumea terminase, numai eu si alti cativa mai aveam de dat mondializarea. Dupa toata treaba asta, nu mai eram om. Nici stres, nici frustrare, nici usurare pentru ca terminat, nici excitement pentru ca gala, nici macar oboseala. Zombie tata.

Acu ma duc sa mananc de dimineata cu niste oameni care mananca de pranz.

No comments: