Monday, February 5, 2007

to the states or not to the states

Actul I
am trecut un interviu cu doi mancatori de copii si o doamna zambitoare care nu zicea nimic.
din motive subiective (lene, motivatie indoielnica, un usor fatalism etc) am postulat doar pentru "buricul targului" , anume Georgetown (a se citi Washington DC). mancatorii de copii au fost foarte intrigati de elitismul asta si au cerut explicatii. obiective. n-aveam la mine asa ceva deci strategie de moment, neconvingatoare in cele din urma. asa k mi-au propus un fel de targ, sa postulez pentru niste universitati mai la hacana, gen virginia, oregon si altele de felul asta. batzoshenia latenta in situatii sociale revine in scena oficiala si refuza suveran. pai ce facem aici, ne targuim?

Actul II
replica aia a fost ori autosabotaj ori cea mai buna strategie in situatia data.

Actul III
nu ati primit singurul loc la georgetown, dar va propunem in skimb un loc intr-una din celelalte universitati. (mdaaa, deci ne targuim cu sau fara voia mea). rasuflat usurat, sunat pe tata, baut bere, fumat mult, recitit mail over and over again, uitat pe harta; nu stiu daca de bucurie sau de resemnare. intre timp prietenii mei imaginari polemizeaza aprins in fata petei verzi de pe harta in dreptul careia sta scris de se vede din capatul celalalt al casei (adica de la 4 metri) "ETATS UNIS".

va urma

No comments: