Monday, February 12, 2007

GrussGot aus Wien

cu un mic detur prin slovacia, ca de, cine nu-si permite sa zboare la viena direct, aterizeaza la bratislava, unde aeroportul e mult mai ieftin si oricum e doar la 50km de viena. deci trezit la 4, plecat la 5, urcat in tren la 6, ajuns la paris la 8, la orly la 9, imbarcat la 10 si la 12 recuperat bagaj la bratislava. o zi de munca, ce mai.
foarte faini slovacii! in orice caz, flight-attendent-a slovaca mi-a vorbit pe un ton foarte amabil pana sa-i spun ca eu nu vorbesc limba aia. cu prima ocazie, o incursiune in slovacia. n-am vazut decat bratislava de pe autostrada, cu prea-bine-cunoscutele blocuri-turn in stil comunist. oamenii insa par sa fi scapat de orice reminiscenta ideologica in sensul asta. vorbesc germana si radioul lor bate pana la viena.
oras cochet, viena, lume asezata si cu aer constient fericit (nu ca utopicii tineri revolutionari comunisti de la mine de la facultate). cum spunea cineva, daca m-as fi nascut in austria jumatate din problemele existentiale ar fi fost rezolvate in stadiul intrauterin.
oameni fericiti zic. au magazin special pentru accesorii de fumat. i mean weed smoking. pe de alta parte, in fiecare zi se skimba 4-5000 de ace pentru injectabile. adica daca nu poti sa te lasi, macar primesti ace noi pentru cele vechi pe care le retunrnezi. asa previi contaminarea si mai si stii in orice moment cati injectatzi ai in oras.
am incercat sa pacalesc un barman, dar cand m-a intrebat in austriaca daca vreau bere la sticla sau la halba am zambit oachesh si i-am propus sa mai incercam o data, in engleza. bere bauta intr-o vitrina de altfel, pe o canapea destul de veche si un threesome vis-a-vis cu care imparteam aceeasi masa/suport de bere/picioare. ca na, cu cat stai mai mult p canapea cu atat iti cocotzi mai mult picioarele pe masa, pana ajungi la concluzia ca tot acasa-i mai bine.
am facut pace cu self-ul meu and i got stoned (pentru cine stie episodul anterior). linistit, cuminte, cu precautiile de rigoare, de casa asa. numa' bine. unde mai pui ca mi-am insusit tot PT-ul :)
dupa ce ora trezirii se muta constant din ce in ce mai tarziu, duminica am ajuns de am plecat dupa micul dejun (adica pe la 17) spre una dintre minunile tehnicii dintotdeauna: spaaaaa..... apa termala, hidromasaj, sauna, dus rece si somn organizat. in niste sezlonguri de te intorc cu picioarele mai sus decat bazinul. waaaaaa mai vreaaau!
asa ca din inertie nu stiu prea multe detalii despre drumul de intors... am dormit. adica si intre mijloacele de transport respective tot adormita eram. parca nu-mi vine sa ma trezesc

No comments: