Friday, February 2, 2007

capitalismo-profilaxie

azi e prima data cand am fost la Part-Dieu-mall (centrUL comercial) si n-am dat "o raita" pe la gap sau zara, asa de control. cred ca devenise un reflex; dupa cateva "coup de coeur" fericite, te astepti sa fii intampinat mereu cu aceleasi "matching-to-your-dreams items".
aveam nevoie de bibliorafturi in care sa stokez maculatura din semestrul I, sa fac loc pentru cea ce va sa vina. dupa o saptamana in care mi-am adunat toate cursurile in aceeasi mapa, mintea mea avea nevoie si de putina organizare empirica. am ales deci niste dosare pe care sa le clasez dupa culori. ("c'est joli, toutes ces couleurs" mi-a zis vanzatoarea cu un zambet larg. i-am baiguit un raspuns politicos de dupa teancul de dosare pe care le tineam inca in maini). am platit si m-am indreptat direct catre scara rulanta care coboara la metrou, rezistand tentatiei scarii rulante care m-ar fi dus la zara, gap si altele asemenea. simpla strategie profilactica pentru sentimentul de vinovatie ca nu te hotarasti odata sa iei toate kestiile alea care au fost gandite parca pentru tine, cauzat de instincul consumist.

No comments: