Thursday, March 22, 2007

Contratimpi


Duminica dimineata am ratat rata de "Les 2 Alpes"; am luat-o pe urmatoarea, pentru Chamrousse, dupa multe negocieri intre trebuie neaparat sa mergem la Les deux Alpes dar vrem sa skiem cat mai repede. In contratimpul dintre cele doua cafea in Grenoble pustiu duminica dimineata; totusi oamenii venisera la 8h30, duminica, sa citeasca ziarul la cafenea!!! Sooo french!
Apoi situatia in sine prezenta un oarece decalaj, schi, zapada, sfarsitul lui martie. Nu mai simtisem zapada sub schiuri de doi ani.
Am alunecat cu mintea si corpul pe dealul ala toata ziua. Pana la ultima urcare, care n-a mai fost sa fie. Oprisera telescaunul, era tarziu. Asa ca am luat-o "la clapar" spre Chamrousse-de-din-vale, unde venea rata. Si skiurile alea care tot cadeau de pe umar... somehow m-am simtit ca Jesus.

Dar contratimpii sint frumosi. Dau savoare. Asa ca la ragga sau salsa :)

No comments: