Friday, October 24, 2008

Fata cu sosete de diamant

Petrecerile de la uni mea sint violente.
Cu toata rusinea, mi-am scrantit o glezna miercuri. Rusine pentru ca imi amintesc cum ma hilizeam cu Lea anul trecut cand vedeam fete in carje si ditamai ghipsul prin campus; evident isi scrantisera gleznele pe tocuri. Well, exact asta mi s-a intamplat. Adica chiar n-ai ce sa faci cand toata lumea in jurul tau cade... si cade peste tine... pentru ca era muuult prea multa lume pentru spatiul disponibil.
Plus o vanataie in spate... undeva pe spate, in dreptul umarului... aia chiar nu'nteleg cum s-a produs. Si da, si alti oameni s-au trezit a doua zi cu vanatai nu se stie cum si de unde.
Deci universitatea asta a mea are o tenta maso
Iar eu sint ca motanul incaltat :) m-a incaltat doctorul cu o soseta permanenta...

3 comments:

Caliap said...

Vanataie pe spate, asta-i simplu: alcoolul ajuta sa nu mai ajungi intru-n loc moale pentru a da frau dorintelor. Partea masculina va avea vanatai in genunchi.

Sinziana said...

HAha Caliap, iti zboara gandul unde nu zboara nici vantul!
Nico mea, imi pare rau de buba! Fa-te bine, tanti!

Sinziana said...

HAha Caliap, iti zboara gandul unde nu zboara nici vantul!
Nico mea, imi pare rau de buba! Fa-te bine, tanti!