Thursday, August 28, 2008

NAI Evolis - Cand aparentele nu inseala

De cand am inceput eu stagiul asta, ma tot revolt in sinea mea, iar din cand in cand ma revolt cu voce tare la biroul de RH. Motivele sint o sumedenie si sint inlantuite; mai nimic din ce-am discutat nu s-a tradus prin acte sau fapte. Si ii vad in fiecare zi pe oamenii astia si tot nu-mi vine sa cred cu cat tupeu imi spun ca "da' oricum, era neoficial ce discutasem". Greseala mea, ca am crezut pana in ultima clipa ca niste oameni de la RH ar avea niste principii, chiar si fragile. Sint niste curve. Singura apologie pe care si-o fac ei insisi e ca asa a venit ordin de la directiune. Ceea ce nu face decat sa transmita proasta imagine persoanei care incarneaza "directiunea".
Putin imi pasa pana la urma, cine si de ce; NAI Evolis a avut fata de mine o atitudine de magar. Si nu numai fata de mine, ci fata de mai toti stagiarii. Iar daca sint vreo unii mai vechi in firma care au obtinut in scris ce li se cuvenea, asta e o chestiune de hazard si nu de principii etice profesionale.
Ma rog... ideea e ca dupa ce ma revolt, daca trece putin timp ma fac ca uit; ca sa fie totul bine, sa lucram in pace si bla bla. Ei, acum ca mai am o zi de stagiu, eu inca nu am nici un contract, nici o conventie, nici un document nimic. Ca sa-mi spuna desteptii pamantului ca "oricum era neoficial ce mi s-a spus la interviu si ulterior".
Mi-e lehamite sa intru in detalii. Ideea e ca pe site-urile de internship review, directiunea a dat dispozitie ca anumiti stagiari, care ar fi avut intr-adevar ceva de pierdut in caz contrar, sa publice niste review-uri favorabile ca sa mai creasca un pic rating-ul. Deci pana aici s-a ajuns.
E o vrajeala de la cap la coada. Dupa ce imi voi fi primit si putinul cuvenit pe luna august si scrisoarea de recomandare, probabil o sa public ceva in fraceza despre preaminunata NAI Evolis, macar altii dupa noi sa nu se mai arda.
Altfel, am impresia ca e si in Romania o franciza NAI, sint curioasa acolo cum se intampla lucrurile.

No comments: