Tuesday, October 30, 2007

Ca doar se-nvarte roata, nu?

In 30 min am convocare in biroul lui "house dean" - directorul caminului. Si am niste fluturi de n-ai vazut asa ceva! Asta e bine... acuma CHIAR ca se-tampla ceva! (pt ultima data vezi aici)
Am dat si noi un party sambata seara, ca am vazut noi ca asa e moda pe-aici. Da' numa' ca ne-am zis ca al nostru n-o sa fie sit-in-like. Plus ca s-a mutat Arthur la noi in casa, deci dupa o groaza de formalitati sintem oficial "neutral gender quad" (cred ca le numeri pe degete). Si desi nu ie voie sa fumezi in camere, la noi s-a fumat, si lumea s-a bucurat, da' eu am "sarbatorit" (Pup Sinzi!) Si desi nu ie voie sa detii alcool in spatiul vivabil, la noi s-au servit licori alese si diverse.
Asta n-ar fi fost o problema daca cercul vicios n-ar fi dus la un moment dat la situatia in care niste oameni beau si fumau pe holul (!!!) caminului, nu la noi in casa. I-au prins, le-au confiscat berea si i-au dat afara. Da' i-am cules dupa 10 min si i-am adus inapoi, pe numele meu. C-o trebuit sa semnez la receptie ca asta si cu ala vin la mine, la 408. Si prin mijloace machiavelice, "house dean" a aflat de figura in timp record - nici n-am intrat bine in casa ca iar a batut la usa ca astia doi sa plece. Da' nu numa' iei de data asta - hai toata lumea la casele lor, in rand disciplinati. (In toata povestea asta n-a intrat totusi la noi in casa, a stat mereu la usa... deci n-a vazut amploarea reala a situatiei).
Da' au mai ramas cativa, si apoi au mai venit alti cativa, a venit si o chitara electrica, si au mai venit si doo pipe, si la 5 ne-am dus dupa sushi si apoi ne-am bagat frumos la somn.
Si am dormit bine, ca am crezut ca gata, asta a fost. Da' ieri am primit mail de convocare la house dean. Asa ca aseara n-am mai dormit bine. Si for some reason, numai EU am primit mail, nu si Lea si Arthur... poate pt ca numai eu am vbit cu house dean cand a venit la noi la usa.
Aaa, si unul dintre aia doi (care purta o rochie si o pereche de aripioare superbe, ca doar e Halloween, nu?), si-a dat nume fals cand l-au prins fumand.
Oricum, people backed me up si in 20 de min (acum) o sa fim 5 in biroul lui. Ca sa discutam "the number of violations involved in my party"... pana mea, nici macar nu-mi zice care sint riscurile, a trebuit sa aflam singuri.

And I bet he's gonna make me an offer I can't refuse!

Va urma...

PS Aseara pe la 12 a venit Daniel sa-mi spuna ca el si altii care au fost la party o sa faca ceva orice daca e nevoie sa ne scoata din caca. Si ca "we need some american mafia" :))))

2 comments:

Cleptomag said...

Dar trebuie sa te bucuri ca ai intrat la belele... ca acu o sa fi silita sa iei contact cu mafia... Ceea ce ne-am dorit din totdeauna. :D

Nicole said...

Bai, mafia's on Facebook!!! :D adica politia secreta... Avem "supraveghetori de etaj" care sint studenti si au grija de noi. Si una dintre tipe e my friend on Facebook. Si house dean stia de party de la Terri, care stia de party de pe facebook. Si nu vrei sa stii ca my house dean's on facebook! Si a doua zi dimineata stiau deja numele aluia care si-a dat nume fals. Ghici cum!
Big brother tata! O sa-mi restrictionez profilul!