Tuesday, October 16, 2007

Like the movie...



Penn are fallbreack, despre care auzisem de mult si-mi tot faceam planuri... irealizabile, pentru ca fallbreack inseamna de fapt luni si marti liber (asta am aflat mai tarziu). Mixed feelings despre acest fallbreack, pentru ca e nou si lumea inca nu s-a obisnuit cu ideea. Am auzit vreo 2 profi zicand spring breack in loc de fall breack.
Oricum, lumea pleaca din oras de fallbreack. Eu am venit vineri de la scoala si am adormit in 5 minute, asa ca simbata a fost chill si odihna. Iar duminica dimineata, bagaj facut in graba, cafea si fuga la autogara, china town, rata de NY, unde am schimbat cu rata de Boston. Wow! nu credeam sa mai merg vreodata cu asa ceva... aduce mult cu rata de Bucuresti de la transmoldova, de aia e si ieftin, da' stiu c-am mers, tata, 7 ore in autobuz! De ce Boston? Nu stiu nici eu, pentru ca 80% din oamenii cu care am vorbit mi-au zis ca merg la boston de fall breack :)), iar restul la NY. Cand am ajuns in Boston stiam 3 grupuri separate de oameni de la Penn veniti acolo. Asa ca am facut Penn meeting cu bere.
Ne-am cazat si am iesit la bere. Si pan' la urma asta am facut 2 zile; bere :))
Si Boston e ca in filme, ca in filmul ala de mi-o placut mie foarte de-i zice The Departed... E frig tare, si e toamna si culorile sint superbe. Si e european - are strazi pe care poti sa te plimbi, cafenele si baruri in centru. Si oamenii sint irish, WASP, BCBG, merg in pub-uri in costumul de la birou si beau bere.
Si-am fo la Harvard si i-am vast pe aia desteptii (pamantului; la propriu). Numa' cai si crocodili pe tricourile lor, tata! (a se citi Ralph Lauren si Lacoste :-P ). Ok, spre rusinea mea habar n-aveam ca Harvard e in Boston.
Ieri am ratat autobuzul de 6 de NY; urmatorul era la 7, ajungea la 11 in NY, iar ultimul bus din NY spre Phila era tot la 11. Nici o sansa sa-l prindem. Asa ca am stat pana la cursa de 2 noaptea, am ajuns la 5h40 in NY si am prins prima cursa pentru Phila, la 7, am ajuns in campus la 10 dupa un somn chinuit in autobuz.
Si pentru c-am ratat autobuzul de seara si aveam de asteptat pan' la 2... guess what! Bere! La faza asta chiar m-am simtit ca in liceu cand mergeam cu Transmoldova la Brasov, toamna, frig, bere pe colina.

Ceva sound-uri pentru mood





2 comments:

Cleptomag said...

vezi ca faci burta de la bere si n-o sa te mai iubeasca aia de 18 ani... ;))

Nicole said...

oricum mi-am ratat sansele cand m-am tuns...