Tuesday, September 4, 2007

Nebanuitele avantaje ale berii

Life's so great some times!

Ieri am incercat sa bem bere la terasa, ca sa putem fuma, eu si colega mea de apartament din germania cu care impartasesc viciile. N-am reusit, asa k am cumparat bere separat si ne-am dus cu ea pe banca in parc. Adica in campus, pe aleea principala. Rezultatul: "you look so sexy!" N-am crezut niciodata ca pot primi complimente doar pentru ca beau o bere!
Partea a doua: pentru ca am invatat cum merg lucrurile pe aici, azi am fost "on the beach"(!!!) adica peluza din fata caminului. (Da, toata lumea zice asa cand e vorba de peluza si mi-a luat ceva timp sa inteleg ce inseamna "on the beach"). Ei... la etajul meu, 4, sint numai freshmen - adica studenti in primul an, din aia scapati de acasa. Se pare ca noi sintem singurele care avem drept sa cumparam alcool pe tot etajul. Acu vreo 2 zile a venit unu sa ma intrebe foarte serios daca n-am cumva weed. M-am amuzat, nici n-as sti de unde sa incep sa caut, dara mite sa mai si fac rost by my self! Azi a venit iar cu pas sigur catre noi, eu m-am grabit sa-i spun k nici de data asta n-avem weed. De fapt venise sa-mi spuna ca maine face el rost si deci sa impartim. Si nici macar n-a vrut sa-i cumpar bere! Dar satisfactia de-a te simti cool cand ai sa dai si la altii e nepretuita!

1 comment:

cavalera' noii lumi said...

Incepe sa sune din ce in ce mai interesant, astept efectul de la weeds sau ce mai urmeaza :D