Wednesday, April 4, 2007

Scurta(tu)ri

Azi m-am tuns iar. De data asta pe bune, fara jumatati de masura. Imi place asa de mult k imi vine sa stau numa' cu mainile pe cap. E scurt, nu-l pot prinde cu omidutza. N-am mai simtit senzatia asta probabil de prin clasa a 3-a. Imi plaaaaceeeeeeee!!!

Acum vreo 2 saptamani am mai avut o intentie laudabila. Dar frizerita n-a vrut sa taie scurt. Azi m-am dus tot acolo (au oferta "just a cut", adik vii cu parul spalat de-acasa de cel mult o zi, si pleci cu el necoafat. btw, anul trecut knd m-am tuns si am intrebat dak poate sa scoata coafatul din "pachet" si din pret m-a intrebat aia daca "vreau sa plec cu parul ud?!?!?!") si am dat peste un frizer. Genul ala din reclama care te intreaba "sauvage?" I-am povestit de ce ma tund iar. Si a inceput sa ma ia pe la Ploiesti... cand v-ati tuns ultima data - acum 2 sapt; mai taie 3 fire... e prima data cand veniti la noi? - nu. a doua. Si tot la noi v-ati tuns ultima data? - da........ pauza lunga, mai tunde 15 fire, si ataca: eu v-am tuns ultima data? :)))

Deci imi place. Ma simt de parca asa ar fi trebuit sa fie dintotdeauna. Si nu-mi pot lua mainile din par. Abia mai tastez... o sa dorm cu mainile pe cap.

1 comment:

Anonymous said...

..hehe si poza de ce nu pui sau tii la identitatea ta ;))