Tuesday, April 3, 2007

Luna nebuna



Luna e mincinoasa. Cand e in crestere are forma de D si cand e in descrestere are forma de C.
Dar vai. Acum e plina. Imi umple noptile cu razele ei blande de gheata si camera de lumina. Bun, trag storurile de tot, dar tot nu pot sa dorm.
E mai complicat decat atat.
Ma rasucesc periodic in jurul axei mele, pentru ca altfel as cadea din pat. (Asta-mi aminteste de prima lunca cand am ajuns aici si nu puteam sa dorm; ma trezeam de zece ori pe noapte pe punctul de-a cadea din pat) Deci acum stiu cum sa ma intorc, dar asta tot nu rezolva problema.
Si patura nu mai sta in cersaf si cand dau sa ma invelesc trag doar de cersaf. Nu-i asa ca-i enervant?
M-am mai resemnat intre timp. Azi n-am auzit ceasul, care suna o ora si apoi se opreste. Maine iar am cursuri de la 8 si ma gandesc cu groaza k o sa-l ratez pe primul impotriva vointei mele. Nu-i vorba c-as fi school addict, dar e mult mai placut sa inveti dupa cursurile tale decat s-alergi in toate partile, in ultimul moment, dupa cursul din 3.04 la care nimeni nu-si mai aduce aminte dak a fost sau nu prezent.
Anyway, auditie placuta la melo asta care ma obsedeaza pe mine in noptile de luna pline/a.

No comments: