Friday, November 2, 2007

Zilele astea

Ma duc la serviciu de vreo 3 saptamani. E prima data cand am un serviciu si sint asa bucuroasa! E partea cea mai interesanta a zilei, zau! Poate pentru ca e la inceput si inca nu m-am plictisit, nush, pana mea. Si-mi place de sefa mea, mi-i asa draga... si lucrez asa cu drag, ca stiu c-o ajut pe ea, si ARE nevoie de ajutor, nu cred ca ar putea sa faca singura toata treaba. Ca eu sint "assistant", adica o ajut pe ea la ce are ea de facut. Si ea e asa draguta, si vorbeste in soapta cand vine la mine ca sa nu ma sperie cand fac altceva si nu sint atenta. Si cand are sa-mi dea cate ceva de facut imi zice "Heeeiii, Nicoleta (in soapta), would this be a right time for you to..." Si cand imi lasa dosare pe birou imi pune si biletele colorate pe ele cu sfaturi ca sa ma descurc eu mai usor.
Pana acum serviciul meu era doar ea, ca n-am avut treaba cu nimeni altcineva. Da' azi a fost surprise birthday party la serviciu, si eu n-am stiut, pentru ca nu-mi verificasem mailul de vreo ora si se pare ca astia si-l verifica la fiecare 5 min. Asa comunica oamenii aici, decat sa faca 2 pasi pana la colegul din dreapta mai sigur trimiti un mail. Si a venit una dintre tipele din departament sa ma cheme in biroul sefei pt prajitura si capsuni :) Si uite-asa mi-am cunoscut eu colegii de serviciu... Care sint toti adulti, mai putin inginerul de sistem. Inginerul de sistem, aka "the hottie" in my slang. The hottie a venit in "delivery room" (acolo pregatesc eu corespondenta de trimis, asa ca jumatate din timpul de serviciu il petrec in delivery room) sa ma intrebe ce-am facut de halloween :D
Ieu de halloween am mers la frat party ca mi-o fo lene sa ma gandesc la ceva plan mai bun... ne-am dus acolo cu alti oameni din tari franceze... si la "bar" era unu care vorbea franceza si s-a entuziasmat foarte ca uite, are cu cine sa vorbeasca. Si daca tot sintem asa buni prieteni dintr-o data, de ce nu mergem noi sus in camera lui sa ne cinsteasca cu ceva? Si tipul avea o casetuta frumoasa din lemn de cires, cu geam deasupra, si cu incuietoare cu cheie, pe care a deschis-o tacticos si a scos cel mai frumos si mai pur joint. Bai tata! Am zis ca nu-i adevarat! Am zis ca poate mi se pare mie, dar nu! Ne uitam unii la altii si ne cruceam, nu ne venea sa credem... a durat ceva pana cineva a indraznit sa spuna in cuvinte ce toata lumea gandea "Fuck, that was so strong!" Si apoi a mai durat inca vreo 2 ore...
Asa ca azi la serviciu cred ca aveam un anume zambet in coltul gurii. Am evitat sa vorbesc cu lumea prea mult, nu stiam cum sa plec mai repede din biroul cu prajitura si capsuni si toti responsabilii departamentului :P
Acuma na, tipul incerca sa-si vanda marfa, inteleg de ce ne-a cinstit cu crema cremelor. Da' nici chiar asa bai! Lumea are cursuri si serviciu a doua zi! Macar anunti inainte!

De ce abia astept sa ajung acasa in ultima vreme:

No comments: